שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

דלקת גרון טפול טבעי

כאבי גרון יכולים להיות מטרד כואב, ומקשה על הבליעה, האכילה ולפעמים אפילו הדיבור. אמנם ישנן תרופות ללא מרשם, אבל אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות כדי להקל על הסימפטומים. מאמר זה מתעמק באפשרויות שונות של דלקת גרון טפול טבעית אשר הוכרזו בשל יעילותן.

מה גורם לכאב גרון?

רוב כאבי הגרון נגרמות על ידי וירוסים, כאשר רק מיעוטם נובע מזיהומים חיידקיים כמו דלקת גרון. התסמינים העיקריים הם כאב, גירוד וגירוי, שלעתים קרובות מחמירים בעת הבליעה. אמנם חיוני להתייעץ עם רופא אם המצב מחמיר או נמשך מספר ימים, במקרים קלים ניתן לרוב לטפל בבית.

בדוק דלקת גרון טפול טבעי אפשרויות

דבש

דלקת חניכיים טיפול טבעי (2)תרופה אהובה, דבש הוכח כיעיל כמו מדכאי שיעול מסוימים. מחקרים משנת 2021 מצביעים על כך שהדבש עשוי אפילו להתעלות על אנטיביוטיקה ו אנטיהיסטמינים עבור כמה זיהומים בדרכי הנשימה העליונות. עם זאת, זכור שילדים מתחת לגיל שנה צריכים להימנע מדבש בשל הסיכון לבוטוליזם של תינוקות.

גרגור מים מלוחים

גרגור עם תמיסת מי מלח יכול להקל על כאבי גרון ולהפחית חיידקים. האגודה האמריקאית לאוסטאופתיה אפילו מציעה לעשות זאת מדי שעה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה קמומיל

מעבר לתכונות המרגיעות שלו, תה קמומיל מציע יתרונות אנטי דלקתיים, נוגדי חמצון ועוצצים. סקירת מחקר משנת 2023 מצאה שזה מועיל לדלקת במערכת הנשימה.

מִנתָה

הנענע, המוכר בזכות יכולתה לרענן את הנשימה, הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואיכויות אנטיבקטריאליות. המנטול שבמנטה יכול להרגיע כאבי גרון וליחה דקה. בין אם בתור תה או כתרסיס מדולל, זה תוספת נהדרת לארסנל הדלקת גרון טפול הטבעי שלך.

תרופות צמחיות

חילבה, שורש מרשמלו, שורש ליקריץ ובוקיצה חלקלקה הם כמה עשבי תיבול הידועים כמקלים על תסמיני כאב גרון. בעוד שחילבה יכולה להפחית חיידקים וגירוי, למרשמלו ובוקיצה חלקלק יש ריר שמרגיע את הגרון. נמצא כי שורש ליקוריץ מעכב את צמיחת החיידקים, במיוחד החיידקים האחראים לדלקת גרון. חשוב לציין שה-FDA אינו מפקח על צמחי מרפא, כך שהאיכות עשויה להשתנות. ודא תמיד שהתרופות הצמחיות שלך מאושרות על ידי צד שלישי.

שום ופלפל קאיין

גם שום וגם פלפל קאיין מפורסמים בתכונותיהם האנטיבקטריאליות. שום מכיל אליצין, שיכול להדוף זיהומים ויראליים, בעוד פלפל קאיין מכיל קפסאיצין, הידוע כחסימת קולטני כאב. ניתן לצרוך אותם ישירות או להוסיף למנות עבור אגרוף נוסף במשטר הדלקת גרון טפול הטבעי שלך.

טיפול במרק ובקיטור

מרק עוף הוא לא רק אוכל מנחם; יש לו תכונות שיכולות לעזור עם דלקת בכאב גרון. בנוסף, טיפול בקיטור, בין אם דרך קערת מים חמים או מקלחת מהבילה, יכול להרטיב ולהרגיע גרון יבש וכואב.

תרופות לחולים צעירים יותר

דלקת גרון טפול טבעיכאבי גרון אצל ילדים יכולים להיות מאתגרים, אבל כמה שינויים בטיפולים למבוגרים הופכים אותם לידידותיים לילדים. שימוש במכשיר אדים עם ערפל קריר, הבטחת הידרציה והימנעות מדבש לילדים מתחת לגיל שנה חיוניים. זה גם חיוני להבטיח שכוסות וטיפולים דומים מתאימים לגיל כדי למנוע סכנת חנק.

חלופות ללא מרשם

אם הדלקת גרון טפול שלך לא מספקת הקלה, מספר טיפולי OTC עשויים לעזור. אלה כוללים פרצטמול, איבופרופן, לכסניות גרון ותרסיסים להרדמת גרון.

מחשבות אחרונות על טיפול טבעי בכאב גרון

תרופות טבעיות קיימות במשך עידנים וממשיכות להיות בחירה פופולרית עבור רבים כאשר מתמודדים עם מחלות כמו כאבי גרון. בעוד שהאפשרויות הטבעיות של דלקת גרון טפול יכולות להיות מועילות, תמיד התייעץ עם איש מקצוע רפואי אם התסמינים נמשכים או הופכים חמורים. אחרי הכל, הקשבה לגוף שלך וקבלת טיפול נכון היא הדרך הטובה ביותר להבטיח החלמה מהירה.

קרא גם

טיפול טבעי בטחורים

דלקת עיניים טיפול טבעי

סינוסיטיס טיפול טבעי

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
מלון פארק מים
מלונות שאפשר לאכול בהם בריא

בעולם המהיר של היום, חופשות מציעות הזדמנות פז להיטען ולהתחדש. בעוד שרבים מקשרים נסיעות לפינוק ורוגע, ישנה מגמה הולכת וגוברת של חופשות בריאות המעניקות עדיפות

כמה ויטמין D צריך ביום
כמה חלבון שיער צריך

שיער מורכב בעיקר מחלבון המכונה קרטין, המהווה כ-95% מהמבנה שלו. הקרטין מורכב מ-15-20 סוגים שונים של חומצות אמינו, שהן אבני הבניין של החלבון. חלבון זה

פרוביוטיקה מומלצת לשיער בריא
האם יש קשר בין חלבון לנשירת שיער?

נשירת שיער יכולה להיות מעיקה, אך הבנת הגורם לה היא חיונית למציאת פתרונות. מחקרים מצביעים על קשר ברור בין צריכת חלבון לא מספקת לנשירת שיער.

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן