שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

אבקת חלבון ללא סוכר מומלצת

מחפשים אבקות חלבון שאינן מכילות מכילות תוספת סוכר? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה הבאנו לכם רשימה של כמה מאבקות החלבון ללא סוכר הטובות ביותר בשוק, כמו גם תשובות לשאלות הנפוצות ביותר בנושא.

האם אבקת חלבון מכילה סוכר?

כן, הרבה אבקות חלבון מכילות גם סוכרים טבעיים וגם תוספות סוכר כדי לשפר את הטעם שלהן או כדי להגדיל את תכולת הקלוריות שלהן. אבל אפשר להשיג גם אבקות חלבון דלות סוכר או נטולות סוכר לגמרי.

מהי אבקת חלבון ללא סוכר?

אנחנו בטוחים ששמעתם על תוספי חלבון – במהלך השנים האחרונות אבקות חלבון הפכו מוצר בסיסי בהמון בתים. נראה שאנשים התאהבו בתוספים האלה בין כמסייעים להורדה במשקל או בניית מסת שריר, ובין אם פשוט כדי להוסיף עוד חלבון לתזונה היומית. אבל האם יצא לכם פעם לשים לב לכמות הסוכר שאבקות החלבון האלה מכילות במנה? הרבה פעמים שייק חלבון מכיל כמות נאה מאוד של סוכר, מה שכמובן משפר את הטעם ומעלה את כמות הקלוריות, אבל זה לא מתאים לכולם, ולכן חברות התחילו לייצר אבקות חלבון ללא סוכר.

מדוע כדאי להשתמש באבקת חלבון ללא סוכר?

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לבחור אבקת חלבון ללא סוכר, ביניהן:סקופ חלבון
  •  אם אתם עוקבים אחר דיאטה דלת פחמימות / דלת סוכר, אבל רוצים לצרוך תוסף חלבון
  • אם אתם עוקבים אחר שגרה קפדנית של יחסי מאקרונוטריינטים (יחס פחמימות, שומנים, חלבונים)
  • אתם מעדיפים את שייק החלבון שלכם דל קלוריות
  • המטרה שלכם היא להגיע לגירעון קלורי שלילי ולרדת במשקל
  • אתם לא אוכלים מספיק מאכלים עם חלבון
  • אתם אוהבים לערבב את השייקים שלכם עם פירות או ממתיקים אחרים
  • אתם רוצים להכין פנקייק חלבון / מאפה אחר ולא רוצים שהמתיקות תפריע למתכון שלכם
  • אתם מעדיפים לשמור את המתוקים שלכם לקינוח
  • אתם פשוט רוצים להפחית את צריכת הסוכר שלכם באופן כללי

איך לדעת אם אבקת חלבון נקייה מסוכר

רוב תוספי החלבון נטולי הסוכר יצעקו את העובדה הזאת על האריזה – אז סביר להניח שתדעו לזהות. בדקו תמיד את התווית ואת רשימת המרכיבים כדי לוודא שאבקת החלבון באמת נטולת סוכר לחלוטין, אם היא מכילה מעט סוכר, או שהיא עתירה בסוכר. כדאי גם לזכור ש”ללא תוספת סוכר” או “מופחת סוכר” לא בהכרח אומר ללא סוכר.

האם אבקות חלבון בטוחות לחולי סוכרת?

כן, אנשים עם סוכרת יכולים לצרוך אבקות חלבון מומלצות , ושייק חלבון דל סוכר / ללא סוכר יכול להיות אופציה טובה עבורם. עם זאת, חולי סוכרת צריכים תמיד להתייעץ עם רופא המשפחה שלהם לפני הוספת כל סוג של תוסף לתזונה שלהם, כולל אבקות חלבון.

מהי אבקת החלבון הבריאה ביותר?

כשאנשים חושבים על אבקות חלבון בריאות, באופן טבעי עולים לראש דברים כמו מרכיבים טבעיים ו/או אורגניים, מקור חלבון באיכות גבוהה וכמות סוכר מופחתת (או בלי סוכר כלל). אבל ‘בריא’ אומר דברים שונים עבור כל אחד. כלל אצבע חשוב כדי להבין אם אבקת חלבון בריאה או לא הוא לבדוק את המרכיבים ולחפש מרכיבים טבעיים וגם להעדיף מוצרים שעברו בדיקות איכות על ידי גורם צד שלישי מוסמך. למי שמעדיף חלבון מהצומח, יש גם אבקות חלבון טבעוניות שכדאי לשקול.
מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
האם גמגום זה תורשתי
 טיפול בגמגום

גמגום הוא הפרעת דיבור המתאפיינת בחזרות על צלילים, הברות או מילים, מתיחת צלילים והפסקות בתהליך הדיבור. אנשים הסובלים מגמגום יודעים מה הם רוצים לומר אך

האם פוקר יכול להיות בריא?

כשחושבים על פעילויות בריאות, כנראה שפוקר לא נמצא בראש הרשימה. זה ידוע יותר בחדרים מעושנים או בבוהק העז של אורות הקזינו מאשר ביתרונות הבריאותיים שלו.

איך לעצור התקף שיעול
שיעול נבחני

שיעול נובח יכול להדאיג ההורים לשמוע, במיוחד כאשר הוא נובע מהקטנים שלהם. הצליל הייחודי דומה לרוב לנביחה של כלב ים, ולמרות שהוא אופייני למדי, הבנת

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן