שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

ממריץ לפני אימון

תוספי הקדם אימון שאנו הולכים לדבר עליהם במאמר זה תוכננו לקחת את עוצמת האימון שלכם לרמה אחרת לגמרי. הם רחוקים מהמוצר הממוצע שתמצאו בשוק. הסיבה לכך היא שהם מכילים מרכיבים חזקים במיוחד.

אלו בעיקר חומרים ממריצים שאחראים להשפיע באופן דרסטי על ביצועי האימון שלכם. אם אתם רוצים לחוות פרץ אנרגיה מטורף, מיקוד ועוצמה, המשיכו לקרוא.

הממריצים החזקים ביותר לפני אימון

ביצענו הרבה בדיקות וחקרנו ביסודיות עשרות תוספים הנצרכים לפני אימון.

שימו לב שתוספי קדם האימון שהבאנו לכם כאן הם חזקים במיוחד ולא מתאימים למתחילים. אם זו הפעם הראשונה שאתם צורכים ממריץ לפני אימון, התחילו עם כמות זעירה, כמו 1/3 כף הגשה, כדי לראות איך הגוף שלכם מגיב אליו.

הערה: ישנם אתרים מסוימים שעשויים לכלול מוצרים אסורים המכילים חומרים ממריצים אסורים, כגון ה-1,3-dimethylamylamine  (DMAA) הידוע לשמצה, אותו תוכלו לקנות רק מאתרים מפוקפקים. אנחנו לא ניגע במוצרים המכילים חומרים אסורים.

המרכיבים שהופכים תוסף קדם אימון לעוצמתי

כאשר אתם מחפשים לרכוש תוסף קדם אימון חזק, חשוב לדעת על מה להסתכל בכל הנוגע למרכיבים.

ישנה קבוצה ספציפית של מרכיבים שמשחקים תפקיד עצום במידת החוזק והיעילות של המוצר שלכם.

הם נקראים ממריצים. מרכיבים נוספים שתרצו לראות הם משפרי תפקוד קוגניטיבי ותחמוצת חנקן.

קפאין

קפאין הוא אחד הממריצים הטובים ביותר שתוכלו לצרוך לפני אימון. הוא יעיל, נחקר היטב, ומספק תוצאות.קפה

במוצרים שהבאנו לכם כאן, תכולת הקפאין גבוהה מבתוסף קדם אימון ממוצע. הטווח נע בין בערך 300 ל-500 מ”ג למנה.

הקפאין מתוסף לעתים קרובות בצורות שונות, כמה דוגמאות הן:

  • קפאין נטול מים
  • קפאין די-מאלטה
  • קפאין ציטראט

זהו הממריץ הבסיסי שאמור להימצא בכל פורמולה של תוסף ממריץ. קפאין גם פועל בצורה סינרגטית עם תרכובות אחרות, ומגביר את השפעותן עוד יותר. בנוסף ניתן לשלב קפאין עם לימון, והוא יכול להביא תוצאות נוספות.

בטא אלנין

בטא-אלנין הוא מרכיב שאחראי להגברת ביצועי האימון ותפוקת הכוח.

המינון הקליני של בטא אלנין הוא 3200 מ”ג (3.2 גרם), אז כדאי לוודא שהמוצר שבידכם מכיל את המינון הזה או יותר.

אם אתם לא מסוגלים לסבול את תחושת הגירוד והעקצוץ שאתם מקבלים בפנים ובידיים שלכם כאשר אתם צורכים את תוסף קדם האימון, וודאו שהוא לא כולל בטא-אלנין.

Rauwolscine (Alpha Yohimbine)

אם אתם אוהבים תוסף קדם אימון חזק, כנראה שתרצו לרכוש אחד שכולל Rauwolscine, הידוע גם בשם Alpha Yohimbine. הוא נחשב לאחד הממריצים החזקים ביותר לצד תרכובות כמו DMHA.

הוא יעיל במינונים נמוכים של חצי מיליגרם בלבד (0.5 מ”ג), כלומר לא תצטרכו הרבה כדי להגביר את האנרגיה והביצועים שלכם. באופן כללי, תוספי קדם אימון כוללים אותו בדרך כלל בכמות של בין 0.5 ל-1 מ”ג לכל כף הגשה.

Huperzine A (Huperzia Serrata)

מרכיב נוסף שתמצאו בהרבה מהתוספים הללו הוא Huperzine A. הוא עובד על ידי שיפור נוירוטרנסמיטורים במוח, כלומר משפיע לטובה על המיקוד והתפקודים הקוגניטיביים שלכם.

הוא מסייע במיקוד במהלך האימונים, וזה מאוד חשוב עבור רובנו. המינון בדרך כלל משתנה ונע בין 100 מיקרוגרם ל-300 מיקרוגרם למנה.

הורדנין

Hordenine הוא ממריץ חזק שנמצא לעתים קרובות גם בתוספי שריפת שומן. הוא יעיל מאוד ומספק מקור ישיר לאנרגיה, כך שזהו מרכיב פופולרי בתוספי תזונה.

המינון של Hordenine בתוספי קדם אימון נע בסביבות 25 עד 100 מ”ג למנה. אם זו הפעם הראשונה שאתם צורכים מרכיב מהסוג הזה, הקפידו להתחיל עם כמות מועטה על מנת להעריך את תגובת הגוף שלכם לתוסף בבטחה.

האם כדאי להשתמש בתוספי הקדם אימון החזקים ביותר?

אפשר להגיד שהבהרנו שהמוצרים האלה לא מתאימים לכולם. במיוחד כמתאמנים מתחילים, אין לכם צורך להתחיל להשתמש באחד מהמוצרים המתקדמים האלה.

הם מכילים מרכיבים עוצמתיים מאוד. אתם צריכים לדעת מה אתם עושים ולאט לאט לבנות את העמידות של הגוף; אחרת, הם ייצרו השפעות שליליות.

אם זו הפעם הראשונה שאתם מתנסים עם ממריצים, נטלו תמיד חצי מגודל מנת ההגשה המומלצת. אולי הכמות הזו תספיק לכם ואולי לא. אבל הרעיון של גישה זו הוא שתהיה לכם נקודת התחלה שממנה תוכלו לעלות ולהבין מה מתאים עבור הגוף שלכם ומה לא.

אל תבינו לא נכון, המוצרים האלה נהדרים. הם משפרים את ביצועי האימון פלאים. אבל, יש להשתמש בהם באחריות ובמתינות ולא להגזים. אתם לא רוצים להיות תלויים במוצרים האלה כדי להשיג אימון טוב.

מומלץ משתמש במוצרים מסוג זה רק פעם עד מקסימום פעמיים בשבוע. שמרו אותם לאימונים בעצימות גבוהה, והקפידו לצרוך גם תוספי קדם אימון ללא ממריצים מדי פעם.

אתם לא רוצים לחשוף כל הזמן את המערכת שלכם לגירויים חזקים כאשר אין צורך לעשות זאת. אז כמו בכל דבר אחר בחיים, צרכו אותם במתינות והשתמשו בהיגיון בריא.

הקריטריונים של תוספי הקדם אימון החזקים ביותר

ישנם מספר קריטריונים שלקחנו בחשבון בעת​​ יצירת רשימה זו.

כדי להעניק לכם הבנה טובה יותר של האופן שבו אנו בוחרים מוצרים, נעבור על הקריטריונים הללו וכיצד הם משפיעים על התהליך.

  • פורמולת המוצר והמרכיבים: אלו הם הקריטריונים החשובים ביותר שיש להסתכל עליהם בעת בחירת תוסף קדם אימון. הם הכי קריטיים כי הם קובעים כמה יעיל המוצר הולך להיות. אם חסרים במוצר מרכיבים ספציפיים או שהכמות שלהם במנת הגשה היא נמוכה מאוד, זה ישפיע על יעילות המוצר ועל האימונים שלכם. אבל אם הפורמולה בנויה נכון, תהיה לזה השפעה חיובית עצומה על הביצועים שלכם. תמיד עברו על תוויות המוצר שאתם חושבים לקנות ובדקו מה יש בו.
  • חוויות משתמש: לאחר שמצאנו מוצר עם כמות יפה של מרכיבים חזקים במינונים הנכונים, אנו מתחילים לבדוק מה יש לאחרים לומר על החוויה שלהם עם המוצר. אם רוב חוויות המשתמש חיוביות, זה מעיד שהאפשרות הזו נבחנה מספר רב של פעמים והוכיחה את יעילותה. שימו לב שתמיד תמצאו כמה חוויות שליליות על מוצר; זה נורמלי. כמות גדולה של ביקורות שליליות היא תמרור אזהרה מובהק.
  • טעם ותמחור: למרות שאלו, לדעתנו, לא חשובים כמו הקריטריונים האחרים, אנחנו עדיין בוחנים את הטעם והתמחור. נכון שאנחנו לא צורכים תוספי קדם אימון כי אנחנו נהנים מהטעם – לא, אנחנו פשוט רוצים שהמוצר יעבוד ביעילות ויעניק את ההשפעות החיוביות שלו. אבל עם זאת, המוצר חייב להיות ראוי לשתייה ויורד בגרון. מבחינת התמחור, ממריצים צריכים לעלות בטווח סביר ולא שערורייתי. ברור שאם המוצר שאתם מסתכלים עליו מכיל יותר מרכיבים ומינונים מצויינים, הוא יהיה יקר יותר מהאופציה הפחות טובה.
  • החברה מאחורי המוצר: הקריטריונים האחרונים שאנו מסתכלים עליהם הוא פרופיל החברה. חשוב שהחברה שמאחורי המוצר תהיה מוכרת ושקופה. אתם לא רוצים לקנות מוצרים מחברה מפוקפקת. חשוב לוודא שהמוצר בטוח ויעיל לשימוש. הקפידו לחקור ולבדוק את המותג מאחורי התוסף.
מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
האם גמגום זה תורשתי
 טיפול בגמגום

גמגום הוא הפרעת דיבור המתאפיינת בחזרות על צלילים, הברות או מילים, מתיחת צלילים והפסקות בתהליך הדיבור. אנשים הסובלים מגמגום יודעים מה הם רוצים לומר אך

האם פוקר יכול להיות בריא?

כשחושבים על פעילויות בריאות, כנראה שפוקר לא נמצא בראש הרשימה. זה ידוע יותר בחדרים מעושנים או בבוהק העז של אורות הקזינו מאשר ביתרונות הבריאותיים שלו.

איך לעצור התקף שיעול
שיעול נבחני

שיעול נובח יכול להדאיג ההורים לשמוע, במיוחד כאשר הוא נובע מהקטנים שלהם. הצליל הייחודי דומה לרוב לנביחה של כלב ים, ולמרות שהוא אופייני למדי, הבנת

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן