שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

טיפול טבעי בטחורים

טחורים, מצב שכיח אך לא נוח, השפיע על אינספור אנשים ברחבי העולם. לעתים קרובות מתבטאים בוורידים נפוחים בפי הטבעת או סביבו, הם יכולים להוביל לתסמינים כמו גירוד, כאב ודימום. בעוד שחלקם בוחרים בהתערבויות רפואיות, רבים נוטים לקראת טיפול טבעי בטחורים, אשר הוכח כיעיל במקרים רבים. להלן מבט על כמה פתרונות טבעיים ושינויים באורח החיים שכדאי לקחת בחשבון.

הבנת טחורים

לפני הצלילה לטיפול הטבעי בטחורים, חשוב להבין את טבעה של מחלה זו. טחורים, הידועים בשפה הרווחת בשם ערימות, יכולים לנבוע מגורמים שונים. טריגרים נפוצים כוללים מאמץ במהלך יציאות, ישיבה ממושכת, עצירות כרונית, השמנת יתר או חיים במתח גבוה .בזמן שאתם מחפשים טיפול טבעי בטחורים, מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא דלקת חניכיים טיפול טבעי כאן.

ישנם שני סוגים עיקריים של טחורים:

  • טחורים פנימיים: ממוקמים בפי הטבעת, הם לרוב ללא כאב, אך ניתן לזהות אותם על ידי דם בצואה.
  • טחורים חיצוניים: נמצאים מתחת לעור סביב פי הטבעת, הם סימפטומטיים יותר, גורמים לגרד, כאב, גושים ואפילו דימום.

תרופות ביתיות טבעיות לטחורים

טיפול טבעי בטחורים לא חייב להיות מסובך. כמה מהתרופות היעילות ביותר עשויות להיות ממש בהישג ידך:

  • אמבטיות חמות: טבילה באמבטיה חמה יכולה לספק הקלה מיידית. שקול להוסיף מלחי אפסום או חומץ תפוחים כדי להגביר את ההשפעות המרגיעות. עם זאת, אם בוחרים בחומץ תפוחים, ודא שהוא מדולל, מכיוון שהמריחה הישירה עלולה לגרות את העור.
  • לוז מכשפה: העפיצות הטבעית הזו יכולה להפחית באופן משמעותי דלקת וכאב. בעת המריחה, השתמש בלוז מכשפות טהור ללא אלכוהול כדי למנוע גירוי נוסף.
  • שמן קוקוס: ידוע בתכונות הלחות שלו, מריחת שמן קוקוס יכולה למזער גירוד וגירוי.
  • אלוורה: צמח רב תכליתי זה ידוע בזכות יכולותיו האנטי דלקתיות וריפוי פצעים. ודא שאתה משתמש באלוורה טהורה ללא תוספים לטיפול באזור הפגוע.
  • חבילות קרח: אלו הן דרך פשוטה אך יעילה להפחתת כאב ונפיחות. עטפו תמיד את הקרח בבד כדי למנוע נזק לעור ולהגביל את היישום למרווחים של 15 דקות.

שינויים באורח החיים למניעת טחורים והקלה

כאשר בוחנים את הטיפול הטבעי בטחורים, שינויים באורח החיים משחקים תפקיד מרכזי. שינויים אלה יכולים לסייע במניעת הופעה או הישנות של מצב זה:

  • טיפול טבעי בטחוריםהישארו לחות: צריכת נוזלים בשפע חשובה ביותר. זה לא רק שומר עליך לחות, אלא גם מרכך את הצואה, ובכך ממזער את הלחץ והגירוי בפי הטבעת.
  • בחר בתזונה עשירה בסיבים: מזונות עשירים בסיבים מקלים על יציאות חלקות יותר. הטיפול הטבעי הזה בטחורים יכול להיות פשוט כמו שילוב של יותר פירות, ירקות ודגנים מלאים בתזונה שלך.
  • בחר את הלבוש הנכון: אמצו תחתוני כותנה נושמים ומכנסיים רפויים. זה מפחית לחות וחיכוך באזור פי הטבעת, ומונע גירוי נוסף.
  • הרגלי אמבטיה מודעים: הימנע ממאמץ מיותר ושמור על שגרת מעיים קבועה. חלקם אפילו מוצאים הקלה בתנוחת כריעה במהלך יציאות. זכור, לעולם אל תכריח את זה. אם אתה לא מרגיש את הדחף, תן לזה קצת זמן.

דברים שיש להימנע מהם

בחיפוש אחר טיפול טבעי בטחורים, חשוב לא פחות לדעת ממה להימנע:

  • מוצרים מבושמים: אלה יכולים להחמיר את התסמינים. במקום זאת, בחר בחלופות טבעיות ללא ריח.
  • סבון באזור הפגוע: זה יכול להתייבש ולהחמיר את המצב. במידת הצורך, השתמש במים או בחומרי ניקוי טבעיים.
  • אספירין: זה יכול לדלל את הדם, ועלול להחמיר את הדימום.

סיכום

טחורים, למרות שהם נפוצים, יכולים להשפיע באופן משמעותי על איכות החיים של האדם. עם זאת, הטיפול הטבעי בטחורים מציע דרך בטוחה ויעילה למי שמחפש הקלה ללא שימוש בכימיקלים קשים או תרופות. על ידי שילוב תרופות אלו ושינויים באורח החיים, ניתן לא רק לטפל אלא גם למנוע הישנות של מצב מטריד זה. בנוסף לחיפוש אחר טיפול טבעי בטחורים, עשוי לעניין גם המדריך שלנו בנושא איך להוריד שומן ברגליים

 

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
מלון פארק מים
מלונות שאפשר לאכול בהם בריא

בעולם המהיר של היום, חופשות מציעות הזדמנות פז להיטען ולהתחדש. בעוד שרבים מקשרים נסיעות לפינוק ורוגע, ישנה מגמה הולכת וגוברת של חופשות בריאות המעניקות עדיפות

כמה ויטמין D צריך ביום
כמה חלבון שיער צריך

שיער מורכב בעיקר מחלבון המכונה קרטין, המהווה כ-95% מהמבנה שלו. הקרטין מורכב מ-15-20 סוגים שונים של חומצות אמינו, שהן אבני הבניין של החלבון. חלבון זה

פרוביוטיקה מומלצת לשיער בריא
האם יש קשר בין חלבון לנשירת שיער?

נשירת שיער יכולה להיות מעיקה, אך הבנת הגורם לה היא חיונית למציאת פתרונות. מחקרים מצביעים על קשר ברור בין צריכת חלבון לא מספקת לנשירת שיער.

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן