שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

שורף שומן מומלץ

האלמנטים העיקריים לגוף רזה וירידה במשקל הם תזונה מחושבת ושגרת אימונים מסודרת. שום כמות של כדורי שריפת שומן לא תקרב אתכם להיות חטובים אם לא תקפידו על אותם שני אלמנטיים. עם זאת, אם התזונה שלכם מאוזנת ואתם מכניסים פעילות גופנית אל שגרת חייכם, שורפי שומן יכולים לעזור ולהאיץ את התוצאות. כמובן שעליכם לדעת אלו כדורים לרכוש, וחשוב מכך, מדוע.

חסכנו לכם את הכאב הראש ויצרנו לכם רשימה מסודרת של התוספים הטובים ביותר לשורפי שומן בשוק, על סמך הניסיון והמחקר שלנו. הם מכילים רכיבים שהוכחו כמסייעים בהורדת אחוזי שומן (כאשר משתמשים בהם בשילוב עם תזונה ופעילות גופנית בריאה), בנוסף, מרבית האופציות ברשימה נגישות לכל כיס.

אנו גם נסביר כיצד שורפי שומן עובדים ואילו מרכיבים נמצאים בתוספים האלה בדרך כלל.

burneat

לחצו כאן לרכישת Burneat – החזר במידה ולא קיבלת תוצאות

איך בחרנו את שורפי השומן הטובים ביותר

בעת בחירת שורפי השומן הטובים ביותר לרשימה זו, לקחנו בחשבון מרכיבים ומינון על סמך מחקר, כמו גם את עלות התוסף. זה נכון ששורפי שומן אינם הכרחיים בכדי להגיע לתוצאות, אבל אם יש לכם עניין לצרוך אותם, מאמר זה יעזור לכם למצוא את האפשרויות הטובות ביותר שקיימות עבורכם.

מינון

חשוב להסתכל על המרכיבים ואיזו כמות מהם אנו מקבלים בכל מנת הגשה על מנת לוודא את יעילות התוסף. אנו שואפים לבחור מוצרים המציעים את המרכיבים הנכונים במינונים הנכונים שמתומחרים בהתאם.

תערובות קנייניות

אם איננו יודעים את המינון, קשה לדעת עד כמה יעיל תוסף שורף השומן. מסיבה זו, העדפנו שורפי שומן המספקים כמות מדוייקת על התווית לעומת מוצרים עם תערובות קנייניות אשר פירוט וכמות המרכיבים נשמר סודי. הכמות יכולה לשמש אותנו כדי לדעת עד כמה יעיל המוצר.

מחיר

תג המחיר של שורף השומן שלכם יהיה תלוי במרכיבים בבקבוק. סביר להניח ששורף שומן יקר יותר מכיל יותר מרכיבים ומינון גבוה יותר של אותם מרכיבים. כיוונו להציג שורפי שומן בטווח מחירים ממוצע, אך קיימות גם אפשרויות במחירים גבוהים או נמוכים יותר.

איך שורפי שמנים עובדים?

ישנן שלוש דרכים עיקריות בהן שורפי שומן יכולים לעזור בעידוד שריפת השומן.

חמצון שומן

שורף שומן לא ישרוף שומן מגופכם. עם זאת, שומן הוא מקור אנרגיה שגופכם מאחסן להשתמש בו. הוכח כי מרכיבים מסוימים בשורפי שומן גורמים לגופכם להשתמש (או לחמצן) בשומן מאוחסן. לדוגמה, תרכובת ה-EGCG אשר נמצאת בתה ירוק ו-L-Carnitine.

תרמוגנזה

גופכם שורף קלוריות פשוט על ידי ויסות פעולות רגילות שלו, כמו נשימה, תפקוד האיברים שלכם והטמפרטורה הפנימית שלכם. מרבית שורפי השומן כוללים קפסאיצין (המופק מפלפלי צ’ילי) וקפאין כדי לעלות את הטמפרטורה הפנימית של גופכם. על ידי כך גופכם יעבוד בעוצמה גבוהה יותר כדי להתקרר ולשרוף יותר קלוריות. כמות הקלוריות הנוספות שתוכלו לשרוף מתרמוגנזה אינה רבה, אך הקלוריות יכולות להצטבר לאורך זמן. זה נכון במיוחד אם אתם כבר בגירעון קלורי ולא רוצים להפחית את צריכת המזון שלכם יותר. בשלב זה, 50 עד 100 קלוריות נוספות ביום עשויות לעזור.

דיכוי תיאבון

אתם צריכים לאכול פחות קלוריות ממה שאתם שורפים כדי לרדת במשקל. אין דרך לעקוף את זה. דיאטה בגירעון קלורי יכולה להיות קשה. זו הסיבה ששורפי שומן רבים מכילים מרכיבים כמו 5-HTP, סיבים ופסיליום כדי לעזור לכם להרגיש מלאים.

לחצו כאן לרכישת Burneat – החזר במידה ולא קיבלת תוצאות

מתי כדאי לקחת שורפי שומן?

מכיוון שהמטבוליזם שלכם בדרך כלל נהיה איטי יותר בלילה כשישנים, נטילת שורף שומן על הבוקר יכולה להקפיץ את קצב חילוף החומרים בתחילת היום. עדיף לקחת שורפי שומן בבוקר בערך 30 דקות לפני ארוחת הבוקר.

אתם יכולים גם לקחת את שורף השומן שלכם בערך 30 דקות לפני האימון. מכיוון ששורפי שומן מכילים הרבה מרכיבים שיכולים לספק אנרגיה (כמו קפאין), ייתכן שיהיה מועיל לצרוך אותם לפני האימון.

מה יש בשורפי שומן?

לפני רכישת שורף שומן כלשהו, ​​חפשו מרכיבים נפוצים כמו קפאין, , CLA ו-HMB.

קפאין

מרבית שורפי השומן מכילים קפאין במינונים של בין 100 ל- 200 מיליגרם בגלל יכולתו להגביר את התרמוגנזה ולספק אנרגיה. מחקר אחד מצא כי על ידי צריכת קפאין, גופכם עשוי לשרוף קלוריות נוספות בכל יום (אם כי, רק כ-100 קלוריות או פחות).

קפסאיצין

קפסאיצין היא תרכובת בפלפלי צ’ילי שעשויה לעלות את הטמפרטורה הפנימית של גופכם, ולהוסיף לשריפה של בין 5 עד 50 קלוריות ביום.

HMB (Hydroxymethylbutyrate)

לא תמצאו אותו בהרבה שורפי שומן, אך HMB הוא כימיקל המיוצר כאשר הגוף מפרק את חומצת האמינו לאוצין. HMB עשוי לעזור בשימור רקמת השריר כשאתם נמצאים בגירעון קלורי. אתם יכולים גם לקנות תוסף שלו בנפרד או לצרוך אותו כחלק מתוסף שורף השומן.

תמצית תה ירוקספל תה ירוק

תמצית תה ירוק מכילה תרכובת הנקראת EGCG, הידועה כמגבירה את תהליך חמצון השומן. חלק משורפי השומן מכילים רק EGCG, וחלקם מציינים את המרכיב בשם תמצית תה ירוק

CLA (חומצה לינולאית מצומדת)

CLA היא חומצת שומן מסוג אומגה. היא פופולרית בקרב קהילת חובבי הכושר ביכולתה לסייע בירידה במשקל. למרות שלא צוינו השפעות שליליות בצריכתה, עדיין יש צורך במחקר נוסף על שימוש לטווח הארוך ב- CLA.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני רכישת שורף שומן

כמו עם רוב התוספים, חשוב לקחת בחשבון את היעדים האישיים שלכם לפני קניית מוצר. במקרה זה, תרצו לשקול את סוגי המרכיבים שאתם מחפשים, את משך הזמן שאתם מתכוונים לצרוך את שורף השומן שלכם, ואת המחיר שאתם מוכנים לשלם.

רכיבים

לפני הכול, חשוב לשקול איזו דרך של שריפת שומן פוטנציאלית אתם מחפשים. כפי שציינו קודם, שורפי שומן משתמשים במרכיבים שעשויים לעזור בחמצון שומן, תרמוגנזה ודיכוי תיאבון. בעוד ששורפי שומן רבים כוללים מרכיבים שעושים את שלושת הפעולות הללו, לעתים קרובות מוצר ישען יותר על אחת מבין השלוש. לפני שתחליטו איזה שורף שומן אתם רוצים לקנות, עליכם לשקול אילו מהתהליכים האלה אתם רוצים לתעדף.

תרצו גם לשים לב לגבי תערובות קנייניות של מרכיבים. אנו ממליצים לדבוק במוצרים החושפים את המינון של כל מרכיב בשורף השומן שלהם. אם מוצר מפרט תערובת קניינית ללא המינון, אין לכם דרך לדעת מה אתם מקבלים בתוסף שלכם או אם המינון שאתם מקבלים הוא מספיק יעיל.

תזמון

למרות שאתם יכולים לקחת את שורף השומן שלכם כשאתם מתעוררים בבוקר כדי להניע את חילוף החומרים שלכם, אנשים רבים בוחרים לקחת את שורפי השומן שלהם לפני שהם מתאמנים. אם אתם מעדיפים לצרוך את התוסף לפני האימון שלכם, כנראה שתרצו לקחת בחשבון מרכיבים ממריצים, כמו קפאין, בשורף השומן שלכם. עם זאת, אם אתם מעדיפים להתאמן בשעות הלילה המאוחרות, ייתכן שתרצו לבחור בשורף שומן שאינו מכיל ממריצים. אם תצרכו שורף שומן עם קפאין מאוחר מדי במהלך היום, זה עלול לפגוע באיכות השינה שלכם.

מחיר

מרבית שורפי השומן יכללו את אחד מהבאים: פלפל קאיין, קפאין ותה ירוק, אבל אם אתם מוכנים לשלם קצת יותר עבור מוצר איכותי, חלק משורפי השומן עשויים לכלול גם תוספות כמו HMB או DMAE שיכולים לסייע בשמירה על מסת השריר בתהליך הירידה במשקל.

לסיכום

בעוד שתזונה בריאה, גירעון קלורי ושגרת אימונים עקבית הם הכלים הטובים ביותר לירידה במשקל, שורפי שומן יכולים להיות תוסף מועיל. הם עשויים לעזור לכם לדכא את התיאבון, להגביר את חילוף החומרים שלכם ולשרוף כמות נוספת של שומן. לפני שאתם מתחילים לצרוך תוסף לשריפת שומן, חשוב להתייעץ עם הרופא שלכם כדי לבדוק אם תוסף כזה יכול להתאים עבורכם.

לחצו כאן לרכישת Burneat – החזר במידה ולא קיבלת תוצאות

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
האם גמגום זה תורשתי
 טיפול בגמגום

גמגום הוא הפרעת דיבור המתאפיינת בחזרות על צלילים, הברות או מילים, מתיחת צלילים והפסקות בתהליך הדיבור. אנשים הסובלים מגמגום יודעים מה הם רוצים לומר אך

האם פוקר יכול להיות בריא?

כשחושבים על פעילויות בריאות, כנראה שפוקר לא נמצא בראש הרשימה. זה ידוע יותר בחדרים מעושנים או בבוהק העז של אורות הקזינו מאשר ביתרונות הבריאותיים שלו.

איך לעצור התקף שיעול
שיעול נבחני

שיעול נובח יכול להדאיג ההורים לשמוע, במיוחד כאשר הוא נובע מהקטנים שלהם. הצליל הייחודי דומה לרוב לנביחה של כלב ים, ולמרות שהוא אופייני למדי, הבנת

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן