שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

אבקת חלבון מומלצת – הטובה ביותר

אבקות חלבון איכותיות הן מוצר מבוקש היום יותר מתמיד, ונמצאות בשימוש על ידי קהל אנשים רחב ומגוון. שייק חלבון לאחר אימון כבר ממזמן אינו מיועד רק למפתחי גוף מקצועיים או לספורטאים תחרותיים. כל מי שנמצא בשגרה אקטיבית – בין אם אתם מתחילים ובין אם אתם מתאמנים שנים – יוכל להפיק תועלת מתוסף חלבון. החלק המאתגר הוא שיש המון אפשרויות בשוק. כדי לעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולהתאים אבקת חלבון מומלצת לצרכים ולמטרות שלכם, יצרנו רשימה של אבקות החלבון הפופולריות והאיכותיות ביותר.

כיצד אנו בוחרים את אבקות החלבון הטובות ביותר

הצוות שלנו עזר בבחירת המועמדים לאבקות החלבון הטובות ביותר עבור כל מטרה בהתבסס על איכות תזונתית, טעם, ערך המוצר וביקורות טובות של לקוחות. כדי לבחור את המועמדים המובילים שלנו בדרך המדויקת ביותר הצבנו את הקריטריונים הבאים:
  • דירוג לקוחות וביקורות: קהל הצרכנים מתייחס לחלבון שלו ברצינות רבה, והם עוזרים לנו לדעת מהי חוויית המשתמש שלהם באמצעות דירוגים וביקורת שהם משאירים. מאחורי כל מוצר תוסף חלבון ברשימה זו יש אלפי ביקורות נלהבות ודירוגים מובילים.
  • נוסחה: מובן שכמות החלבון בכל מנה של התוסף היא חשובה, אבל מה שחשוב יותר הוא האופן שבו החלבון מיוצר, פרופיל המקרו-נוטריינטים ורמת היצרן. חשוב לדעת שהמוצר שאתם צורכים הוא איכותי ומזין!
  • טעם: אם התוסף לא טעים, סביר להניח שלא תתמידו בצריכה שלו לא משנה כמה הוא טוב או איכותי. החיים קצרים מכדי לשתות חלבון מגעיל.
  • ערך המוצר: החלבון במחיר הנמוך ביותר לא תמיד יהיה המשתלם ביותר! כל תוספי החלבון שמופיעים ברשימה שלנו מגיעים עם החישוב של המחיר למנה.

מהם הסוגים השונים של אבקות חלבון?

אבקות חלבון מגיעות משני מקורות: מן החי או מן הצומח. שני המקורות מכילים לפחות אחת משלוש הקטגוריות הבאות של חלבון – ולעתים קרובות את שלושתם.

תרכיז חלבון

תרכיזים מכילים 60-80 אחוז חלבון. שאר התרכיז יכיל שומנים ופחמימות. זהו סוג החלבון הנפוץ והקל ביותר לייצור.

חלבון מבודד

חלבונים מבודדים הם סוג חלבון מסונן מאוד שמכיל 90-95 אחוז חלבון טהור שהוסרו ממנו השומנים והפחמימות. כאשר מדובר בחלבון מי גבינה, מסירים גם כמעט את כל עקבות הלקטוז. עבור אלה שמחפשים חלבון רזה וטהור במיוחד, חלבון מי חלב בדרך כלל תהיה האפשרות הפופולרית.

הידרוליזטים של חלבון

כדי ליצור הידרוליזט חלבון, היצרנים מפרקים חלקית או “מעכלים מראש” את החלבון על מנת להקל על העיכול והספיגה.

מקורות חלבון

בנוסף לקטגוריות אלו, תוכלו למצוא תוספי חלבון ממקורות רבים וביניהם:ביצה על שני מזלגות חלבון מי גבינה: החלבון הפופולרי ביותר בשוק, מי גבינה הוא חלבון מלא, כלומר מכיל את כל תשע חומצות האמינו הנחוצות לסינתזת חלבון. שלוש חומצות האמינו המסועפות – לאוצין, איזולאוצין, וואלין – נמצאות בריכוז גבוה בחלבון מי גבינה. חלבון מי גבינה הוא חלבון שנספג במהירות וניתן לעיכול תוך 20 דקות בלבד עבור הידרוליזטים של חלבון מי גבינה, מה שהופך אותו לאידיאלי לשיפור ההתאוששות לאחר אימון. קזאין: קזאין, כמו חלבון מי גבינה, הוא חלבון שנמצא בחלב. לחלבון קזאין לוקח יותר זמן להתעכל מאשר אבקת חלבון מי גבינה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת כתחליף לארוחה, כארוחת ביניים בין הארוחות או לפני השינה. חלבון חלב: תרכיזי חלבון וחלבון מבודד של חלבון חלב מכילים גם חלבון מי גבינה וגם חלבון קזאין, כך שיש בהם תערובת של סוגי חלבון בעלי קצבי ספיגה שונים. סוג תוסף זה נפוץ בדרך כלל במשקאות חלבון מוכנים לשתייה (Ready To Drink) ובתערובות אבקת חלבון. חלבון על בסיס צמחי: לאנשים שרגישים למוצרי חלב או שמעדיפים מקורות צמחיים יש הרבה אפשרויות לתוספי חלבון ואבקות חלבון טבעוניות. מקורות חלבון צמחיים נפוצים יהיו למשל מאפונה, אורז, סויה וחלבון קנבוס. תוספי חלבון רבים המבוססים על מקור חלבון אחד לא תמיד מספקים פרופיל חומצות אמינו מלא, לכן נהוג לעתים קרובות לשלב מספר מקורות חלבון במוצר אחד. ביצה: לגוף קל מאוד לנצל חלבון ביצה וקצב הספיגה שלו הוא בין מי גבינה לקזאין. אבקת חלבון ביצה מתערבבת במשקה או באוכל בצורה חלקה וניתן לצרוך אותו גם בפני עצמו וגם בשילוב עם סוגי חלבון אחרים. זו יכולה להיות אופציה טובה עבור אנשים בעלי רגישות ללקטוז.

האם אתם צריכים אבקת חלבון?

יש אנשים שיכולים לקבל את כל החלבון שהם צריכים ביום ממזון בלבד, אך לא מעט יגלו שזו משימה לא פשוטה לאכול כל כך הרבה ולפעמים משעמם, לא נוח, ומצריך השקעה רבה בבישולים. הרי גם מאכלים עם חלבון דורשים אכילה רבה כדי להגיע לצריכה המומלצת. זה בדיוק הקהל שאבקת חלבון מומלצת לו. הכמות היומית המומלצת (RDA) של חלבון, מתחילה בכמות בסיס של כ-0.8 גרם לכל ק”ג משקל גוף עבור מבוגרים בני 18 ומעלה שאינם פעילים במיוחד. אך קיימים מספר גורמים היכולים לאלץ צריכה רבה יותר של חלבון:
  • רמת פעילות גופנית מוגברת וספורט
  • שמירה על מסת השריר בזמן דיאטה
  • כאשר צריכים או מעוניינים להעלות מסת שריר או כוח
  • ירידה במסת השריר בעקבות הגיל
בהתייחס לגיל, עם חלוף השנים ספיגת החלבון בגוף יורדת, לכן צריכת תזונה עשירה בחלבון יכולה לסייע במניעת ירידת מסת השריר בעקבות הגיל. אם ברצונכם להגדיל את צריכת החלבון שלכם, שייק זו דרך קלה לצרוך 25 גרם למנה, או באמצעות חטיף חלבון פשוט כפינוק לאחר אימון, או לצד ארוחת הבוקר או ארוחה אחרת ביום. באופן כללי אחד היתרונות של אבקות חלבון הן שיש בהן כמעט ורק חלבון. במיוחד כשמדובר באבקת חלבון ללא סוכר.

האם אבקת חלבון מומלצת ובטוחה לשימוש?

בעוד שתוספי חלבון ידועים ומוכחים במידה רבה כבטוחים, כמובן שיש מותגים שהם איכותיים יותר מאחרים – וכולנו רוצים לדעת לבחור במותג הנכון, אז איך יודעים באיזה תוסף לבחור? יש לחשוד בכל מוצר שמגיע עם הבטחות לא מציאותיות – במיוחד אם הן מגיעות ממותג שנראה חדש או חובבני. כיום ישנם מותגים רבים ששולחים מבחירה את המוצרים שלהם לביצוע בקרה על ידי גורם חיצוני או לבדיקות לקבלת אישורי טוהר. אם מותג מכיל אחת מהחותמות הללו, זה מעיד על כך שהוא אכן מכיל את מה שכתוב בו. אל תסתמכו על זה שמותג שרכשתם מחנות נוחות או בית מרקחת עבר איזשהן בדיקות על ידי גורם חיצוני. הרבה תוספים מסלפים נתונים בכל הנוגע למה שהמוצר מכיל, ובפועל המוצרים מכילים משמעותית פחות מהמינון ממה שנטען. זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם הרופא שלכם כדי לוודא שזה בטוח עבורכם לצרוך תוספים כחלק ממשטר הכושר שלכם. יכול להיות שמרכיב או מותג מסוים לא יהיו מומלץ עבורכם, או שעדיף לכם לחפש מוצר פרימיום או מבודד. עם אפשרויות אבקת החלבון הנהדרות שהבאנו במאמר זה, אנו בטוחים שתמצאו את התוסף שאתם צריכים כדי לעזור לכם במסע הכושר שלכם.
מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
האם גמגום זה תורשתי
 טיפול בגמגום

גמגום הוא הפרעת דיבור המתאפיינת בחזרות על צלילים, הברות או מילים, מתיחת צלילים והפסקות בתהליך הדיבור. אנשים הסובלים מגמגום יודעים מה הם רוצים לומר אך

האם פוקר יכול להיות בריא?

כשחושבים על פעילויות בריאות, כנראה שפוקר לא נמצא בראש הרשימה. זה ידוע יותר בחדרים מעושנים או בבוהק העז של אורות הקזינו מאשר ביתרונות הבריאותיים שלו.

איך לעצור התקף שיעול
שיעול נבחני

שיעול נובח יכול להדאיג ההורים לשמוע, במיוחד כאשר הוא נובע מהקטנים שלהם. הצליל הייחודי דומה לרוב לנביחה של כלב ים, ולמרות שהוא אופייני למדי, הבנת

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן