שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

שמן קיק לנשירת שיער

יש הטוענים ששימוש בשמן קיק על בסיס חודשי יכול לגרום לשיער לצמוח מהר יותר, אבל אין הוכחה מדעית שתגבה זאת.

סקירה כללית

שמן קיק משמש לרוב כחומר משלשל. אבל התכונות האנטי-ויראליות והאנטימיקרוביאליות הטבעיות של שמן קיק הופכות אותו לטיפול פופולרי לבעיות עור הידועות בשם דרמטוזיס כמו גם לזיהומים פטרייתיים. הוא משמש גם לצמיחת שיער. נוכל למצוא יתרונות דומים גם במי אורז לשיער.

שמן קיק לשיער ארוך יותר

יש אנשים שמשתמשים בשמן קיק כדי להאריך שיער או לטיפול בנשירת שיער, הידועה גם בשם התקרחות. השמן משווק כטיפול לקרקפת יבשה ולמצבי קרקפת אחרים גם כן.

בעוד שזקיק השיער הממוצע גדל מעט יותר מסנטימטר בחודש, יש הטוענים באופן אנקדוטי ששימוש בשמן קיק פעם בחודש יכול לדרבן צמיחה פי שלושה עד חמישה מהקצב הרגיל. עם זאת, אין ראיות קליניות התומכות בכך.

אם אתם רוצים לנסות שמן קיק על שיערכם, הנה שיטה בטוחה וקלה בבית. אתם תזדקקו לדברים הבאים:

  • שמן קיקפולי קיק
  • חולצת טריקו ישנה
  • כפפות גומי
  • מברשת
  • מסרק
  • כובע מקלחת
  • מגבת גדולה

צעד אחר צעד

  1. לבשו את החולצה הישנה כדי למנוע את הכתמת הבגדים שלכם.
  2. הפרידו את השיערות שלכם אחת מהשניה (רלוונטי יותר לבעלי שיער ארוך).
  3. לבשו את כפפות הגומי והחלו למרוח את שמן הקיק על הקרקפת באמצעות המבשרשת. בשלב זה ניתן לעסות את השיער עם השמן כדי שיכנס לתוך הקרקפת.
  4. מרחו שמן קיק גם על שאר השיער שלך, בעזרת המסרק כדי להבטיח כיסוי אחיד. אין צורך להשרות אותו בשמן, אבל כל השיער שלך צריך להיות לח.
  5. לאחר שמרחתם את כלל השיער, שימו את כובע המקלחת, ווודאו שהוא מכסה את כל השיער.
  6. נקו את כל נטיפי השמן עם המגבת.
  7. השאירו את כובע המקלחת למשך שעתיים לפחות. כך תתנו לשמן מספיק זמן לחדור לקרקפת ולזקיקי השיער.
  8. לאחר שעתיים, שטפו את השיער עם שמפו ומרכך.

האם זה באמת עובד?

העדויות ליעילות של שמן קיק כיותר מאשר משלשל הן רק אנקדוטליות. ישנן טענות רבות לגבי שמן קיק, תמיכה בנשירת שיער נשית ואף כאלה ששמן קיק יכול לעזור למנוע או לטפל בסרטן העור. עם זאת, אין ראיות התומכות בשימוש בו.

אתם יכולים להשתמש בשמן קיק לנשירת שיער, מומלץ אף להשתמש בו בשילוב עם שמנים אחרים כמו שמן ארגן. אבל עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלכם לפני טיפול בנשירת שיער. כשתחליטו להתייעץ איתו, הוא עשוי להמליץ לכם על טיפולים שהוכחו כמביאים תוצאות, ואף על כדורים לנשירת שיער.

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
האם גמגום זה תורשתי
 טיפול בגמגום

גמגום הוא הפרעת דיבור המתאפיינת בחזרות על צלילים, הברות או מילים, מתיחת צלילים והפסקות בתהליך הדיבור. אנשים הסובלים מגמגום יודעים מה הם רוצים לומר אך

האם פוקר יכול להיות בריא?

כשחושבים על פעילויות בריאות, כנראה שפוקר לא נמצא בראש הרשימה. זה ידוע יותר בחדרים מעושנים או בבוהק העז של אורות הקזינו מאשר ביתרונות הבריאותיים שלו.

איך לעצור התקף שיעול
שיעול נבחני

שיעול נובח יכול להדאיג ההורים לשמוע, במיוחד כאשר הוא נובע מהקטנים שלהם. הצליל הייחודי דומה לרוב לנביחה של כלב ים, ולמרות שהוא אופייני למדי, הבנת

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן