שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

כדורי טסטוסטרון – איפה קונים והאם קיימים תוספים טבעיים?

טסטוסטרון הוא הורמון מין המיוצר בעיקר אצל גברים, אם כי הוא קיים גם בכמויות קטנות יותר אצל נשים. הוא ממלא תפקיד מכריע בפיתוח ותחזוקה של מאפיינים גבריים, כולל מסת שריר, צמיחת שיער, צפיפות עצם וחשק מיני. עם זאת, רמות הטסטוסטרון יכולות לרדת ככל שגברים מתבגרים, מה שמוביל למגוון תסמינים, כולל ירידה באנרגיה, שינויים במצב הרוח וירידה בחשק המיני. תוספי טסטוסטרון יכולים לעזור להקל על התסמינים הללו ולשפר את הבריאות הכללית.

תוספי טסטוסטרון הפכו פופולריים יותר ויותר בקרב גברים המחפשים להגביר את האנרגיה, ולהעלות מסת שריר. עם זאת, עם כל כך הרבה מוצרים בשוק, זה יכול להיות לא פשוט לדעת היכן לקנות תוספי טסטוסטרון אמינים. תוספי טסטוסטרון מגיעים בצורות שונות, כולל כדורים, ג’לים, מדבקות וזריקות. לכל צורה יש את היתרונות והחסרונות שלה. לפני ביצוע הרכישה, מומלץ להתייעץ עם הרופא שלכם על מנת לבחון איזה תוסף עשוי להיות המתאים ביותר עבורכם. 

לחצו כאן לרכישת טריבולוס איכותי במבצע

אלטרנטיבה טבעית: תוספי תזונה טבעיים שמגבירים את הטסטוסטרון:

בנוסף לתוספי טסטוסטרון, מספר תוספי תזונה אחרים הוכחו כמגבירים את רמות הטסטוסטרון. אלו כוללים:

  • חומצה די-אספרטית (D-Aspartic Acid): חומצה די-אספרטית היא חומצת אמינו הממלאת תפקיד בייצור הטסטוסטרון. מחקרים הראו שתוסף עם חומצה די-אספרטית יכול להעלות את רמות הטסטוסטרון אצל גברים.
  • אבץ: אבץ הוא מינרל חיוני אשר משחק תפקיד בתהליך ייצור הטסטוסטרון. מחקרים הראו כי תיסוף באבץ יכול להעלות את רמות הטסטוסטרון אצל גברים שיש להם מחסור באבץ.
  • ויטמין D: ויטמין D הוא ויטמין חיוני המסונתז בעור בעת חשיפה לאור השמש. הוא גם ממלא תפקיד בייצור של טסטוסטרון.
  • חילבה (Fenugreek): חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית. הוא הוכח כמגביר את רמות הטסטוסטרון אצל גברים ומשפר את התפקוד המיני.
  • טריבולוס (Tribulus Terrestris)טריבולוס היא תמצית צמחית אשר שימשה ברפואה המסורתית כדי להגביר את החשק המיני ולשפר את התפקוד המיני הכללי. כמה מחקרים הראו שהיא עשויה להעלות את רמות הטסטוסטרון אצל גברים.

 

לחצו כאן לרכישת טריבולוס איכותי במבצע

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
כמה ויטמין D צריך ביום
כמה חלבון שיער צריך

שיער מורכב בעיקר מחלבון המכונה קרטין, המהווה כ-95% מהמבנה שלו. הקרטין מורכב מ-15-20 סוגים שונים של חומצות אמינו, שהן אבני הבניין של החלבון. חלבון זה

פרוביוטיקה מומלצת לשיער בריא
האם יש קשר בין חלבון לנשירת שיער?

נשירת שיער יכולה להיות מעיקה, אך הבנת הגורם לה היא חיונית למציאת פתרונות. מחקרים מצביעים על קשר ברור בין צריכת חלבון לא מספקת לנשירת שיער.

כמה שומן צריך לאכול ביום
מזונות עשירים בחלבון לשיער חזק

כאשר מדובר בבריאות השיער, חשוב להבין את הקשר בין התזונה לבריאותו. השיער הוא עדשת המצלמה של בריאותנו הכללית, ולכן תזונה מאוזנת היא מרכיב מרכזי לתמיכה

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן