שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

איך להוריד שומן ברגליים

הקיץ מתקרב, ובין אם מדובר על נדנדה של המכנסיים הקצרים האלה או פשוט לעבוד לקראת גרסה חזקה יותר של עצמך, הרצון לחטב את הרגליים הוא די נפוץ. אם חשבתם איך להוריד שומן ברגליים, אתם לא לבד. אבל בעוד שרובנו מקווים לפתרון קסם להפחתת נקודות, המציאות היא טיפה אחרת. בואו נעמיק בהבנת השומן ברגליים ונגלה דרכים יעילות להשיל אותו.

הבנת דינמיקת שומן ברגליים:

איך להוריד שומן ברגלייםלפני שנדון ב איך להוריד שומן ברגליים, חשוב להבין את חלוקת השומן בגופנו. לגברים ולנשים יש טווחי שומן בגוף של 18%-25% ו-25%-31%, בהתאמה. השומן הזה לא מתפזר באופן שווה – הודות לגנים שלנו. ברגליים שלנו, סוג השומן השולט הוא תת עורי, מונח ממש מתחת לעור. סוג נוסף הוא שומן תוך-שרירי, השוכן בתוך השרירים, הדומה לשיש של בשר. החדשות הטובות? שומן תת עורי מהווה פחות איומים בריאותיים. כשאתה מחפש איך להוריד שומן ברגליים, אולי תתעניין גם במדריך שלנו בנושא כלורופיל נוזלי.

שלוש גישות יעילות כיצד להוריד שומן ברגליים:

עסוק בפעילות גופנית אירובית:

  •   אם אתה תוהה איך להוריד שומן ברגליים, התשובה מתחילה לרוב בפעילות אירובית. ה-CDC ממליץ על מינימום של 150 דקות של תרגילים כאלה מדי שבוע.
  • פעילויות שמעלות את קצב הלב שלך, כגון הליכה מהירה, שחייה או רכיבה על אופניים, הן יעילות ביותר. אם כבר מדברים על רכיבה על אופניים, זה מתגלה כתרגיל כוח לרגליים. זה מכוון את השוקיים, שרירי הירך האחורי, הגלוטס והארבע ראשי. רכיבה על אופניים היא אופציה מצוינת למתחילים מכיוון שהיא לא רק יעילה, אלא גם עדינה לברכיים. בין אם אתה מעדיף להצטרף לשיעור רכיבה על אופניים, לדווש בחיק הטבע או להשתמש באופני כושר מקורה, רכיבה על אופניים יכולה להיות טונר הרגליים שלך.

לחזק את שרירי הרגליים האלה:

  • כאשר שוקלים כיצד להוריד שומן ברגליים, הפחתת שומן היא חצי מהמשוואה; החצי השני מחזק את השרירים שלך למראה חיטוב.
  • מכשירים כמו משקולות או מכשירי חתירה יכולים להיות שימושיים, אבל היופי בתרגילי רגליים הוא שהם לרוב יעילים גם ללא ציוד מיוחד.
  • קח לונג’ים, למשל. תרגיל חזק זה משפיע על הארבעים, שרירי הירך, הירכיים הפנימיות והישבן. זה כרוך בצעד קדימה עם רגל אחת, כפיפה של 90 מעלות בברך תוך הקפדה על הישארות הברך מאחורי הקרסול, ולאחר מכן חזרה לעמדה המקורית.
  • אל תשכח תרגילים פשוטים אחרים אך חזקים כמו הרמת שוק, הרמת רגליים וכפיפות בטן. הם יכולים להשתלב בצורה חלקה בשגרה שלך, והחלק הכי טוב? אתה יכול לעשות אותם ממש בבית.

שימו לב לתזונה שלכם:

איך להרזות מהרהמסע כיצד להוריד שומן ברגליים אינו נוגע רק לפעילות גופנית; זה קשור באותה מידה למה שיש בצלחת שלך.

כדי לקדם אובדן שומן, חיוני להשיג גירעון קלורי, כלומר שריפת יותר קלוריות ממה שאתה צורך. ראה את צריכת הקלוריות שלך כתקציב יומי, שואף להתאים או להיות מעט מתחת למספר הקלוריות שהגוף שלך מוציא.

עם זאת, מילה של זהירות: הפחתות דרסטיות בצריכת הקלוריות עלולה להזיק. במקום זאת, שאפו לגירעון מתון בר קיימא. כאשר יש ספק, התייעצות עם ספק שירותי בריאות יכולה לספק הדרכה מותאמת אישית, במיוחד אם קיימים מצבים רפואיים בסיסיים.

לסיכום:

המסע להורדת שומן ברגליים הוא מרתון, לא ספרינט. בעוד שמספר גופים מסחריים עשויים להבטיח תוצאות מהירות, שינוי רגליים אמיתי מושג במאמץ עקבי לאורך זמן. על ידי שילוב של שילוב של תרגילים אירוביים, תרגילים לחיזוק שרירים ואכילה מודעת, אתה מכין את עצמך להצלחה בהורדת שומן ברגליים. זכרו, כל צעד שאתם לוקחים, כל זריקה שאתם עושים, וכל קלוריה שאתם צורכים בתשומת לב מקרבים אתכם אל הרגליים החטובות הללו שאתם רוצים. הישארו סבלניים, הישארו עקביים, ובקרוב, תראו את פירות העבודה שלכם. בזמן שאתם מחפשים איך להוריד שומן ברגליים, אולי תרצו לקרוא את המדריך שלנו על משקאות איזוטוניים.

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
מלון פארק מים
מלונות שאפשר לאכול בהם בריא

בעולם המהיר של היום, חופשות מציעות הזדמנות פז להיטען ולהתחדש. בעוד שרבים מקשרים נסיעות לפינוק ורוגע, ישנה מגמה הולכת וגוברת של חופשות בריאות המעניקות עדיפות

כמה ויטמין D צריך ביום
כמה חלבון שיער צריך

שיער מורכב בעיקר מחלבון המכונה קרטין, המהווה כ-95% מהמבנה שלו. הקרטין מורכב מ-15-20 סוגים שונים של חומצות אמינו, שהן אבני הבניין של החלבון. חלבון זה

פרוביוטיקה מומלצת לשיער בריא
האם יש קשר בין חלבון לנשירת שיער?

נשירת שיער יכולה להיות מעיקה, אך הבנת הגורם לה היא חיונית למציאת פתרונות. מחקרים מצביעים על קשר ברור בין צריכת חלבון לא מספקת לנשירת שיער.

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן