שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

כדורי הרגעייה טבעיים

בעשורים האחרונים, תרופות טבעיות וצמחיות הפכו לחלק מרכזי בטיפול בהפרעות פסיכיאטריות. המחקרים המתמקדים בשימוש בתרופות אלו ממשיכים להתרחב, והממצאים מעודדים.

סנט ג’ון וורט (צמח החרצית)

סנט ג’ון וורט הוא צמח שנמצא בשימוש מאות שנים לטיפול בדיכאון. מחקרים מראים שהוא יעיל יותר מאשר פלצבו ומשווה לתרופות אנטידפרסנטים קלאסיות, במיוחד לטיפול בצורות קלות של דיכאון. סנט ג’ון וורט מכיל מעל ל-150 חומרים כימיים, ומנגנון הפעולה שלו הוא רב-גורמי, כולל התערבות עם הציר ההיפותלמוס-היפופיזה-היבלית שמובילה לירידה בייצור הקורטיזול. סנט ג’ון וורט נמצא בשימוש נרחב ככדורי הרגעייה טבעיים.

אומגה 3

אומגה 3 הם שומנים רב בלתי רוויים שמקורם בעיקר בדגים ובשמן דגים, והם משמשים לטיפול בהפרעות מצב רוח. המחקרים המתמקדים בשימוש באומגה 3 מצביעים על תוצאות מעודדות, אף שהתוצאות מעורבות. אומגה 3 נמצאים בשימוש נרחב ככדורי הרגעייה טבעיים.

S-Adenosyl Methionine (SAMe)

SAMe הוא מוצק ביניים בחילוף החומרים של פולאט וויטמין B12 ומשמש לתרומת קבוצות מתיל המשמשות לייצור נוירוטרנסמיטרים במוח כמו סרוטונין, אצטילכולין, ודופמין. מחקרים מראים שהוא יעיל יותר מאשר פלצבו ומשווה לתרופות אנטידפרסנטים קלאסיות.

קרא גם את המדריך שלנו על מולטי ויטמין כאן.

ולריאן

ולריאן הוא צמח שמשמש כתרופה טבעית לשינה וכהרגעה קלה. הוא משמש ככדורי הרגעייה טבעיים ומציע פתרון לאנשים הסובלים מבעיות שינה.

מלטונין

המלטונין הוא הורמון שמייצר המוח בתגובה לחושך, והוא משמש לקביעת המחזור היומי של הגוף. הוא משמש כתרופה טבעית לשינה ומציע פתרון לאנשים הסובלים מבעיות שינה.

תרופות טבעיות לטיפול בחרדה

חרדה היא מצב שבו אדם מרגיש מתח, חרדה או פחד ממשימה או מצב מסוים. ישנן תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על תחושות החרדה.

קאמומיל

קאמומיל הוא צמח שמשמש להכנת תה ומשמש כתרופה טבעית לחרדה. מחקרים מראים שהוא יעיל בהקלה על תחושות החרדה והפחד.

לבנדר

לבנדר הוא צמח שמשמש להכנת שמנים אתריים ומשמש כתרופה טבעית לחרדה. מחקרים מראים שהוא יעיל בהקלה על תחושות החרדה והפחד.

תרופות טבעיות לטיפול בבעיות שינה

בעיות שינה הן בעיה נפוצה שמשפיעה על איכות החיים של אנשים. ישנן תרופות טבעיות שיכולות לעזור לשפר את איכות השינה.

חמומיל

חמומיל הוא צמח שמשמש להכנת תה ומשמש כתרופה טבעית לשינה. מחקרים מראים שהוא יעיל בשיפור איכות השינה.

לבנדר

לבנדר הוא צמח שמשמש להכנת שמנים אתריים ומשמש כתרופה טבעית לשינה. מחקרים מראים שהוא יעיל בשיפור איכות השינה

לסיכום

השימוש בתרופות טבעיות לטיפול בבעיות שינה, חרדה, והפרעות פסיכיאטריות אחרות הוא תחום שמתפתח במהירות. המחקרים המתמקדים בשימוש בתרופות אלו ממשיכים להתרחב, והממצאים מעודדים. כדורי הרגעייה טבעיים כמו סנט ג’ון וורט, אומגה 3, SAMe, ולריאן, מלטונין, קאמומיל ולבנדר מציעים אפשרויות טיפול נוספות לאנשים הסובלים מהפרעות פסיכיאטריות ובעיות שינה. אף שהמחקר על תרופות אלו ממשיך, התוצאות המוקדמות מעודדות ומצביעות על פוטנציאל גדול לשיפור הטיפול בהפרעות פסיכיאטריות ובעיות שינה.

השימוש בתרופות טבעיות ככדורי הרגעייה טבעיים הוא חלק מהמאמץ הרחב למצוא דרכים טבעיות ובריאות לטיפול בהפרעות פסיכיאטריות. עם זאת, חשוב לזכור שכל תרופה, גם אם היא טבעית, יכולה להכיל תופעות לוואי ולהתנגש עם תרופות אחרות. לכן, תמיד יש להתייעץ עם רופא לפני התחלת טיפול חדש.

אולי תרצה גם לקרוא על איזה מגנזיום מומלץ לקחת כאן.

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
מלון פארק מים
מלונות שאפשר לאכול בהם בריא

בעולם המהיר של היום, חופשות מציעות הזדמנות פז להיטען ולהתחדש. בעוד שרבים מקשרים נסיעות לפינוק ורוגע, ישנה מגמה הולכת וגוברת של חופשות בריאות המעניקות עדיפות

כמה ויטמין D צריך ביום
כמה חלבון שיער צריך

שיער מורכב בעיקר מחלבון המכונה קרטין, המהווה כ-95% מהמבנה שלו. הקרטין מורכב מ-15-20 סוגים שונים של חומצות אמינו, שהן אבני הבניין של החלבון. חלבון זה

פרוביוטיקה מומלצת לשיער בריא
האם יש קשר בין חלבון לנשירת שיער?

נשירת שיער יכולה להיות מעיקה, אך הבנת הגורם לה היא חיונית למציאת פתרונות. מחקרים מצביעים על קשר ברור בין צריכת חלבון לא מספקת לנשירת שיער.

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן