שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

אבצס טיפול טבעי

מורסות עור, המכונה בדרך כלל שחין, הן גושים כואבים, אדומים, מלאי מוגלה, המופיעים מתחת לעור. הם יכולים להיות די מטרידים ויכולים לגדול עד שהם דורשים טיפול רפואי. לעתים קרובות נובעים מבלוטות זיעה נגועות או שערות חודרניות, החיידק *Staphylococcus aureus* הוא לעתים קרובות האשם. בעוד שרבים פונים לטיפולים רפואיים עבור מורסות, יש עניין גובר בתרופות טבעיות. במאמר זה אנו מתעמקים בעולם אבצס טיפול טבעי ודנים ביעילותו.

הבנת מורסה בעור

מורסות עור יכולות להגדיל לגודל של בייסבול, ולגרום לאי נוחות ולחששות קוסמטיים. העור שמסביב יכול להפוך לאדום ולהיות רך. למרות שחיוני להתייעץ עם איש מקצוע רפואי עבור מורסות מתמשכות אאבצס טיפולו גדולות, ניתן לנסות תרופות ביתיות מסוימות עבור מורסות קטנות יותר. בזמן שקראתם על טיפול טבעי באבסס, אולי תרצו לקרוא את המדריך שלנו על מה יותר בריא כוסברה או פיטרוזיליה. אבל זכרו, המפתח הוא תמיד לעקוב אחר המורסה ולפנות לטיפול רפואי אם היא לא משתפרת או אם היא מחמירה.

תרופות טבעיות מובילות עבור אבצסים בעור

קומפרס חם:

 מרכיב חיוני באבצס טיפול טבעי הוא יישום חום. על ידי הנחת קומפרס חם על האזור הפגוע, אתה משפר את זרימת הדם, מה שמביא יותר תאי דם לבנים להילחם בזיהום. מומלץ להשתמש בקומפרס חם שלוש עד ארבע פעמים ביום עד שהאבצס נסוג.

שמן עץ התה:

 מוכר בזכות תכונותיו האנטי-בקטריאליות החזקות, שמן עץ התה יכול להיות תרופה יעילה. עם זאת, הקפד לדלל אותו עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית לפני היישום. צמר גפן טבול בתערובת זו ניתן לטפטף בעדינות על המורסה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

כורכום:

 התרכובת הפעילה בכורכום, כורכומין, בעלת תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך את הכורכום למרכיב חזק בטיפול טבעי אבצס. אפשר לבלוע כורכום או למרוח אותו כמשחה מקומית מעורבבת עם מים או ג’ינג’ר.

שמני קיק ונים:

 שני השמנים הללו שימשו באופן מסורתי למחלות עור שונות. בעוד ששמן קיק מציע יתרונות אנטי דלקתיים, שמן נים ידוע בכושרו ה אנטיספטי והאנטיבקטריאלי. יישום ישיר, שלוש עד ארבע פעמים ביום, מומלץ.

בצל ושום גולמיים:

 למוצרי המטבח הללו נמצאו השפעות אנטיבקטריאליות. בעוד שבצל יכול גם למנוע הצטלקות כשהמורסה מרפאה, שום שימש ברפואה המסורתית במשך אבצס טיפול טבעי (2)שנים לטיפול במצבי עור שונים. מריחת שום כתוש או פרוסת בצל ישירות יכולה להועיל.

כאשר אבצס טיפול טבעי עשוי לא להיות מספיק

למרות מגוון הטיפולים הטבעיים הקיימים, ישנם מקרים בהם יש צורך בהתערבות רפואית. חיוני להתייעץ עם רופא אם:

  • המורסה ממשיכה לגדול למרות נסיונות תרופות טבעיות.
  • אין סימן לשיפור לאחר שבוע של טיפול ביתי.
  • העור סביב המורסה מראה פסים אדומים בהירים או הופך כואב מאוד.
  • המורסה גדולה כמו כדור פינג-פונג או אפילו גדולה יותר.

סיכום

בתחום טיפוח העור והטיפולים, תרופות טבעיות תמיד תפסו מקום מיוחד. הפיתוי שבשימוש במה שהטבע מספק, בשילוב עם הימנעות מכימיקלים, הופכים את הטיפול הטבעי למורסה לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, חיוני לגשת אליו בזהירות ותמיד לקבל הדרכה של איש מקצוע רפואי. בזמן שאתה בוחן בריאות הוליסטית, אל תפספס את המדריך המעמיק שלנו על רודיולה ותכונותיו. בעוד שהטבע מציע פתרונות, לפעמים הרפואה המודרנית היא הדרך ההכרחית להחלמה. תעדוף תמיד את הבריאות והבטיחות שלך קודם כל.

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
מלון פארק מים
מלונות שאפשר לאכול בהם בריא

בעולם המהיר של היום, חופשות מציעות הזדמנות פז להיטען ולהתחדש. בעוד שרבים מקשרים נסיעות לפינוק ורוגע, ישנה מגמה הולכת וגוברת של חופשות בריאות המעניקות עדיפות

כמה ויטמין D צריך ביום
כמה חלבון שיער צריך

שיער מורכב בעיקר מחלבון המכונה קרטין, המהווה כ-95% מהמבנה שלו. הקרטין מורכב מ-15-20 סוגים שונים של חומצות אמינו, שהן אבני הבניין של החלבון. חלבון זה

פרוביוטיקה מומלצת לשיער בריא
האם יש קשר בין חלבון לנשירת שיער?

נשירת שיער יכולה להיות מעיקה, אך הבנת הגורם לה היא חיונית למציאת פתרונות. מחקרים מצביעים על קשר ברור בין צריכת חלבון לא מספקת לנשירת שיער.

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן