שירות לקוחות:
שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 250 שקלים!

איך להעביר כאב בטן תרופות סבתא

כאבי בטן הם הטרדה של הילדות עבור רבים, ואם גדלתם עם סבתא חכמה ומטפחת, רוב הסיכויים ששמעתם אותה חולקת כמה תרופות כדי להקל על אי הנוחות הזו. שיטות אלה שנבדקו בזמן, המכונה לעתים קרובות “תחבולות סבתא של רפואה”, נטועות בריפוי טבעי ובמסורת. במאמר זה, נחקור כמה מהתרופות המיושנות הללו ונעמיק בסגנון איך להעביר כאב בטן תרופות סבתא.

במשך דורות, סבתות היו המטפלת העיקרית של המשפחה, מצוידת בידע עצום של תרופות טבעיות לכל מיני מחלות. ההבנה שלהם נובעת פעמים רבות מניסיון של שנים, מסורות משפחתיות, ולפעמים אפילו מפזר פולקלור. בכל הנוגע לטיפול בכאבי בטן, החוכמה של סבתא זוהרת במיוחד.

עיין גם במדריך ה שריפת שומן בטני המלא שלנו כאן.

ללגום תה קמומיל:

 אחת ההמלצות המובילות מהמדריך של איך להעביר כאב בטן תרופות סבתא היא תה קמומיל. תה צמחים זה, מרכיב בסיסי במשקי בית רבים, ידוע איך להעביר כאב בטן תרופות סבתאבתכונותיו המרגיעות. סבתא הייתה מתעקשת על כוס תה חמימה, מכיוון שמאפייניו האנטי דלקתיים והמרגיעים יכולים להקל על התכווצויות השרירים במערכת העיכול, ולהציע הקלה בהתכווצויות.

אליקסיר הג’ינג’ר:

 ג’ינג’ר, כמו שסבתא הייתה אומרת, זה לא רק לעוגיות. תה ג’ינג’ר ישן וטוב או ג’ינג’ר אייל יכולים לחולל פלאים לקלקול קיבה. ג’ינג’רול, המרכיב העיקרי בג’ינג’ר, פועל כ”נוגד חמצון” חזק, ומפחית בחילות ואי נוחות. חליטה חמה של ג’ינג’ר יכולה להקל על צרות הבטן הללו תוך זמן קצר.

מנטה להצלה:

 לעקוב מקרוב במדריך איך להעביר כאב בטן תרופות סבתא הוא כוחה של מנטה. בין אם זה בצורת תה או סוכריות, מנטה יכולה להיות מרגיעה להפליא עבור הבטן. היכולת שלה לשפר את זרימת המרה מסייעת לעיכול, ולמרות שסוכריות מנטה עשויות להביא הקלה לילדים גדולים יותר, יש לתת אותן לילדים צעירים יותר בזהירות.

חום מרפא:

 סבתא ידעה לעתים קרובות שקצת חום יכולה להביא נחמה. מריחת בקבוק מים חמים או אפילו מגבת חמה על הבטן יכולה לעזור להקל על הכאב. החום לא רק מנחם אלא גם מקדם את זרימת הדם לאזור, מה שעלול להפחית את אי הנוחות.

טכניקות רפלקסולוגיה:

 למרות שזה נשמע מודרני, התרגול של רפלקסולוגיה מתחיל מאות שנים אחורה. סבתות ברחבי העולם האמינו בכוחו של מגע. עיסוי עדין בכף הרגל, המתמקד בקשת כף הרגל השמאלית (המתאימה לאזור הבטן), יכול לגרום להרפיה ולהקל על כאבי בטן.

כוחו של מאכלים פשוטים:

 כשהמצב נהיה קשה, סבתא אומרת, שמור על זה פשוט. אם לילד מתחשק לאכול בזמן כאב בטן, מזונות תפלים כגון טוסט, שיבולת שועל או אורז יכולים להיות עדינים לבטן ולסייע בהחלמה.

המגע המרגיע של יוגורט:

 קערת יוגורט, במיוחד עם תרבויות חיות, הייתה תרופה מומלצת במדריך איך להעביר כאב בטן תרופות סבתא במשך שנים. החיידקים המועילים ביוגורט יכולים לסייע לעיכול ולסייע בחידוש הפלורה הטבעית של הקיבה, במיוחד לאחר התקפי שלשולים.

משלשלים של הטבע:

 לסבתות יש לעתים קרובות שמות מוזרים לתרופות שלהן, ודיאטת “CRAP”, המציעה דובדבנים, צימוקים, משמשים ושזיפים מיובשים, אינה יוצאת דופן. פירות אלה, העשירים בסיבים, יכולים להיות מועילים בהקלה על עצירות, גורם שכיח לכאבי בטן אצל ילדים.

תנו תנועה:

 סבתא תמיד הדגישה את החשיבות של אוויר צח ותנועה. עידוד ילדים לעסוק בפעילויות חוצות עדינות יכול לעזור להקל על עצירות ולקדם את הרווחה הכללית.

לסיכום, לחוכמה העוברת בדורות, במיוחד מסבתותינו, יש ערך עצום. למרות שתרופות סבתא רפואיות אלה יכולות להיות יעילות, חשוב לזכור שתמיד יש לטפל בתסמינים מתמשכים או חמורים עם איש מקצוע בתחום הבריאות. למרות זאת, בפעם הבאה שכאב בטן מכה, שקול את החוכמה עתיקת היומין של להעביר כאב בטן סבתא ומצא נחמה בפתרונות הטבעיים האלה.

עיין במדריך ה דלקת בעטרת הפין – קנדידה לגברים המלא שלנו כאן.

מיכאל
מיכאל

מיכאל הוא מאמן כושר אישי מנוסה שעבד עם עשרות לקוחות ועזר להם לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להכנס לכושר ולרדת במשקל.

אולי יעניין אותך...
מלון פארק מים
מלונות שאפשר לאכול בהם בריא

בעולם המהיר של היום, חופשות מציעות הזדמנות פז להיטען ולהתחדש. בעוד שרבים מקשרים נסיעות לפינוק ורוגע, ישנה מגמה הולכת וגוברת של חופשות בריאות המעניקות עדיפות

כמה ויטמין D צריך ביום
כמה חלבון שיער צריך

שיער מורכב בעיקר מחלבון המכונה קרטין, המהווה כ-95% מהמבנה שלו. הקרטין מורכב מ-15-20 סוגים שונים של חומצות אמינו, שהן אבני הבניין של החלבון. חלבון זה

פרוביוטיקה מומלצת לשיער בריא
האם יש קשר בין חלבון לנשירת שיער?

נשירת שיער יכולה להיות מעיקה, אך הבנת הגורם לה היא חיונית למציאת פתרונות. מחקרים מצביעים על קשר ברור בין צריכת חלבון לא מספקת לנשירת שיער.

לחץ על אחת התוויות להגדלה
דילוג לתוכן